elifbyrk_54 Kızlar yardım edin .. ilk defa oluyor 37+1 haftalık hamileyim sümüksü kan gibi bişey geldi ama tam kan da degil minik ne oluyor bu bişey olmaz dimi
Ahsenmom elifbyrk_54 Bekleme bence. Hastaneye git. Nişansa sancın başlamışsa, acilman yoksa veya azsa eve gelirsin. Böyle şeyler riske atma
elifbyrk_54 Sena55 peki bişey olur mu ki suanda bebeğimin hareketleri war hafif hafif ve sancım yok ama cok derinden adet sancısı gibi bir sancı war ama rahatsız etmiyor beni. Cuma gününe sezeryan olucaktım. Doğum başlamaz dimi ilk hamileliğim tecrübesizim
Sena55 elifbyrk_54 Sancıların geliyorsa doğum başlıyor demektir korkma eğer normal doğurmak istemiyorsan hemen git hastaneye ama normal düşünüyorsan sancılarının biraz sıklaşmasini bekle ama Nisan gelmiş sancinda başlamış doğumun başlamış gibi duruyor panik yapmaa sakin