Melek63 Merhabalar.. Meryem ana eli otu iki defa kullanılır mı ? İlk doğumumda kullandığım otu ikinci doğumda da kullanabilir miyim yani? Bilgisi olanlar cevaplarsa çok sevinirim 🙏
aynenkezoaynen Meryem ana otu o ve iki defada kullanılır. Bir sorun olmaz kapanıyor bitki zaten suya koyduğunda tekrar açılır
Asil_hatun Melek63 sancınin başlaması ile hqstaneye gitmem ile doğumun gerceklesmesi 2 saat sürdü 2 dogumumda bukadar hızlı gelişti ot vesile tabiki Allah isterse neden olmasn kalpten inanmak lazim
Melek63 Asil_hatun bende ikinciye gebeyim 36 haftalık.ilkte sancım çok şiddetliydi. İkinci de aynı mı oluyor ?
Asil_hatun Melek63 evet canm aynı oluyor sadece ikincide açılma daha hızlı ilerliyor ilki kadar zor degil yani