Merhba 26 yaşındayım saglikli bir oğlum var 6 yasinda birde 4 düsüğüm oldu 2 si kendiliğinden 2 si kürtaj İLE doktora hevesle gidip ağlayarak geri gelirdim bebeklerin kalpleri atmaz dururdu bunu araştırdılar hicbir sorun cikmadi ne eşimde ne bende yeni bir doktora gitti bana kanda pıhtılaşma olabilir dedi dediği gibide olmus bunu diger doktorlar söylemedi Cunku yaşayan 1 oğlum var oyuzden simdi yeniden hamileyim kanda yeni çıktı kortizon kullanıyorum kese göremedik beta 149 çıktı benimle aynı durumu yaşayan yada yaşamış olan varmi ne olacağını Allah bilir ama bu sefer ilerleme olur mu aceba busefer kucağımıza alabilirmiyiz aceba