DilekAkkayaYksel https://www.lohusam.com/monamise-18210-sabahlikli-lohusa-gecelik-takimi Bu takimda cok kararsızım renkli takim alan var mi aranizda ekruyu kanama falan olur tedirgin olurum die pek istemiyorum buda hosuma gitti ama kararsizim fikirlerinizi merak ettim
Hafizeipek DilekAkkayaYksel canım senin kararın ama bişey dicem sana 200 TL yazıyo fiyatı ben benzerini 25 TL'ye aldım LCW den sabahlık ta 35 TL di rengi de lacivert ve çok benziyolar🙄
MerveMustafaKaraku DilekAkkayaYksel canım güzel bence. İlla pembe mavi ekru olcak diye bişey yok yani. Neyle rahat edersen onu al
Hatunnn DilekAkkayaYksel canm rengi cok guzel bnce benimki de lila rengi standart renklerden olmasi gerekmiyor bence
DilekAkkayaYksel MerveMustafaKaraku evet herkesin ayni ben zaten koyu renkler dışında giyinemedigim icin bu bana daha cazip geldi ama cok kararsiz kaldim abes durmam dimi die dusunuyorum
Hafizeipek DilekAkkayaYksel online aldım canım sırf adı lohusa gecelik diye o paraları veresim gelmedi benim 🙄
MerveMustafaKaraku DilekAkkayaYksel farklılık iyidir canım bence çok güzel içine sindiyse al kalmasın içinde
DilekAkkayaYksel Hafizeipek uff baktim hemen okudugumda yazdigini bulamadim benimde isime gelirdi ama sansima yok galiba:(
inezika Ben bondy olanını aldım. Bunun aynısı. 170 tl di. Lohusa sepetindeki detaylı videodan bakıp bedeni lohusam.com da olduğu için burdan aldım. Bende koyu rengini çok beğendim ama hastane için en azından sütlü kahve rengini al bence. 3 geceliğimde ekru. İnşallah sorun yaşamam. Depend götürüyorum gerçi
DilekAkkayaYksel inezika bende depend goturucem ama rengi hosuma gitti benimde suan baktim zaten m bedende kalmamis sansima:(
Hafizeipek Sakaryali54 canım az önce denedim ben de sen yazmadan önce ama mobil uygulamadan link kopyalanmiyo galiba 🙄kızlar LCW mobil uygulama indirin sonra kadın kısmından iç çamaşırı & gecelik butonunu tıklayın. Aynı model alt üst pijama takımları da 55 TL
inezika DilekAkkayaYksel instagram destekleri çok kuvvetli. Hemen yanıt veriyorlar. Sor bakalım. Ayarlar belki birşey.
Sakaryali54 Hafizeipek ya ben baktm da istedgm gbi dgller mecburen kiyp paraya alicam cnku mevluttede oyle gydiriyolr bizde ablam oyle olmustu.
Hafizeipek Sakaryali54 mevlütte gecelik giyildiğini yeni duyuyorum ben 😊 sen bilirsin tabiki ben söylim dedim görünce
Sakaryali54 Hafizeipek bizde oyle cnm susli pijema takmini ve sabahligni gyersn ona gorede mevlut basortun olur hatta tacin terlignde olur.bebekle takm olursn faln.adetler iste
DilekAkkayaYksel Seyma_ ne guzel farkli olmak iste bende koyu renk giyerim hep bunda da ole olsun istiyorum ama
Hafizeipek Sakaryali54 ben adetlere geleneklere göreneklere karşı bir insan olduğum için haberim yok büyük ihtimalle sen daha iyi bilirsin 🌼