Gizem1_ Kizlar gobekleriniz tam olarak ne zaman çıkmaya başladı.benim sabahları çok az ama akşama doğru daha fazla neden böyle .🌼
Eldgrn Gizem1_ bebeğin büyümesi göbek deliğine gelmesi ortalama 20. Haftayı buluyor benim de 20 ye yakın çıktı tabi iç karınla da alakalı da 22+4 um artık belli oluyor
MMelissaaa- Gizem1_ 14. Haftamdayım benimde öyle. Çünkü gaz hali şişkinlik oluyor lavaboya çıkınca o da gidiyor 😄
Sinemozy Gizem1_ gebelikten önce de göbeğim hiç yoktu çok yediğim zamanlar hafif çıkardı 21.haftadayız hala yok 🙈🥰
Meys Ben üçüzlere hamileyim hep varlar gibi sanki bence vücut yapımızla alakalı bir durum benim 5haftalikken bile hamilemisin diyorlardir bu arada 63kiloyum1.70boy bence tamamen vücut yapısıyla alakalı
Sevimefealp Şuan 19 haftalığım 16 da doktor bile 7 aylıkmı dedi tabi 3. Gebelik ondanmıdır kilodanmıdır bilemediö
Nevaninannesi Gizem1_ çok gazlı bir yapım olduğu için daha 2. Aydan şişmeye başladı. Ama çocukla alakası yok yani. Şimdi 4,5 ay oldu gören hamile misin diye soruyor ☺️