Dilaraaaa_4747 başka bi postta bi hanımefendinin nişanı öyle gelmiş. Benim normalde de hep akıntım var beyaz şeffaf o yüzden garip gelmişti ama hanımefendinin hiç akıntısı olmamış o yüzden nişanı öyleymiş hatta öyle olan bir kaç kişi daha yazmıştı. Eğer sizin de normalde akıntınız yoksa nişanınız gelmiş olabilir 🥹