Hillary canım ben gebelikten önce de çekiyorum bu illeti. Vücudun sigortası imiş doktorum bana öyle söyledi. Troid yüzünden bütün değerlerim düşmüştü ve bi türlü yükselmiyordu gebe değildim o zaman tabi. O kadar zor oldu ki yoluna sokmak değerlerimi gitmediğim doktor kalmamıştı. 16 idi değerim haşimeto tanısı konuldu. Ben dedim sanırım hamile kalamam bu değerle. Daha sonra ilaçla başlattılar endokrinoloji doktoruna gittim ben bu işten onlar anlıyorlar. Sağolsun 1 er hafta arayla çağırdı ilaç dozumu ayarladı. 200 mg kullanıyordum ilk zamanlar sonra düşüre düşere dengeledi. Kan sonucuna göre tabi. Sonra da hamile kaldım değerlerim şuan maşallah çok ii 9. Ayıma girdim bugün çok şükür maşallah troid sorunu yaşamadım ama tabi ilaç içmeye devam😂 her sabah bi tane 75 mg kullanıyorum ihmal etme mutlaka iç ilacını yoksa bütün değerleri bozuyor haberin olsun.