5 aylik hamileyim. 3 gundur basim aşırı derecede agriyor . Boğazım şiş nefes alamıyorum resmen. Kac tane parol içtim. Nane limon yaptim. Limon la mandalina suyunu sıkıp içtim nafile. Ateşim bi çıkıyor bi iniyor. Önerisi olan var mı. Şimdiden teşekkürler