Minik_annee yooo hic cikolata falan yemedim kontrol amacli gidince sadece bebegin durumuna bakacak diye düşündüm hic doktorada sormadim haraket ediyormu diye bende tam secemedim zaten hareketlerini ama 12.hafta da baya hareketli idi ama bacaklari kapaliydi doktor oyle soylemisti hayirlisi olsun bu kontrolde ogrenmesen bile bir daha gittiginde belli eder sanirim