Benannemioluyorum Kızlar çok kötüyüm Uyku uyuyamıyorum başka bir şey yapamıyorum doktoruma da yazıcam ama size de soruyorum bunhaftalsrda dolgu kanal antibiyotik ağrı kesici verirler mi yaparlar mı? Çok Acl
cansualisa Benannemioluyorum çok geçmiş olsun kendi doktorunun imzalı raporu olmadan yapmazlar hiçbişi cnm tuzlu su yap ve fırçala bana bunala bir tık iyi gelmişti
smeyye_44 Benannemioluyorum 24.haftadayken kanal tedavisi ve diş çekimi yapıldı. Devlet hastanesi hiç bişey yapamayacaklarını söyledi. Doktorumla görüşüp özel de tedavimi yaptım. Şükür çok rahatladım iyiki de yaptırmışım diş ağrısı ölüm gibi birşeydi 😔
tunc34 smeyye_44 merhaba cok uzun zaman olmuş ama bende 24 haftalığım kanal tedavisi yaptırdımözelde. doktorum yaptır dedi ama içim rahat değil bebekte birsey olurmu sıkıntı oldumu sizde
Benannemioluyorum Bütün gece hiç uyumamıştım çünkü dişim kırılmış doktorumuza sorduk antibiyotik bile kullanabilirsin her şeyi yapabilirsin sıkıntı yok dedi kanal tedavisi yaptırdık teşekkür ediyorum❤️
Sevimgiller Benannemioluyorum bende 26. Haftamdayım dişim çok felaket ağrıyor yaptırmaya çekiniyorum süreciniz nasıl ilerledi acaba
Sumiire tunc34 27 veya 28. Haftadan sonra yapılmıyor diye biliyorum hatta ozamanda rapor alınması gerekiyor kadın doğumdan yaptırabilir şu anestezi yi uygulamanız gerekiyor diye
Sumiire tunc34 olsaydı diş hekimleri de risk almazdı bence yada size anlatırdı şöyle durumla karşılsşabiliriz diye