anakuzusuu Kızlar 9 haftalık hamileyim. 2 gündür de hastayım. Dün öksürük nöbetleri geçirdim resmen. Bebeğimin oldgu taraf agrıyor aksamdan beri. Tecrübeli anneler yardımcı olursanız sevinirim ne yapabilirim bebeğime bir şey olmasından korkuyorum 😢
SiriusA anakuzusuu ben de o haftalarda grip olmuştum. Öksürükten kasığıma kramp giriyordu. Krampın nedenini bilmiyorum ama bebeğiniz kesenin içinde güvende 😇 Allah’ın izniyle bir şey olmaz endişelenmeyin 🙏🏻
anakuzusuu SiriusA Allah razı olsun insan gerçekten tereddüt ediyor. Bir de o tarafta ağrım başlayınca kötü senaryolar geliyor insanın aklına. Rabbim korusun bebislerimizi 🤲🏻🤲🏻