Humo Gezgin01 aynen sezeryan olacak büyük ihtimalle valla uygulamada şuan 36+1 doğuma kalan gün sayısı ise 27 görünüyor aynımıyız?
3prens1prensesmom Yisenturk 36+2 olduk uygulamaya gore 26 kaldi fakat 38de sézeryan olacagim daha erken gelicek bebiş :)
Nesli8998 Yisenturk evt çünkü plesenta rahim ağzını kapatıyor plesenta previa olduğum için erken alacaklar
Yisenturk Buse232 Allah yardımcınız olsun tüm dualarım sizinle inşallah hiç acı sızı hissetmezsiniz Allah sizi de bebeğinizi de kprusun inşallah 🧿🧿🧿🧿🧿🧿
Yisenturk Buse232 nasıl geçti doğumuzun sezeryandı dimi nasılsınız bebişiniz nasıl 🧿🧿🧿🧿 Allah analı babalı sağlıklı ömür nasip etsin yavrunuza