Merhaba arkadaşlar 4 aylık gebe bir öğretmenim bel fıtığım yüzünden çok zorlanıyorum heyet raporu almak istiyorum ama kadın doğumcu iki tane doktor da vermedi gebelik normal diye . Bel fıtığım için nasıl alabilirim , ya da İstanbul’da Avrupa yakasında rapor yazan doktor veya hastane önerebilir misiniz?