Selamlar,
Gebelik öğrendikten sonra 4 defa doktor kontrolüne gittik ancak her ultrasonda hafta ve gün farklı çıktı. Örneğin 3.gitmem de 6+4 dü 3 gün sonra tekrar gittik 7+0 ya da 7+1 çıkması gerekirken 7+6 çıktı. Sebebi ne olabilir, cihaz ile ilgili var mıdır? Bilgisi olan yazabilir mi?