Merhaba bende skolyoz hastasiyim. 2 tane normal doğum yaptım çok sukur. Şimdi 3.ye hamileyim. İnşallah Rabbim bu evladimida sağlıkla kucağıma almayı nasip eder.Çok şükür hiç bir sıkıntı yaşamadım. Sadece hamiligin son aylarında bel sırt ağrılarım biraz fazla artmıştı okadar.