Hs20 cok tesekkur ederim..cok stres yaptım hic geçmezse bebegim emmezse ne yaparim bilmiyorum..sutumu suruyorum lansonoh krem ve kalkanda kullanoyorum ama sanki bir faydasi olmuyor gibi..yara olan gogusumden de sanki daha az sut geliyor gibi dune gore cok carrsiz hissesiyorum kendimi