Burcucuk Merhaba kızlar, 13. Haftanın içindeyim şuan sağ bel bölgemde spazm şeklinde ağrım olmaya başladı. Çok sık idrara çıkıyorum su içmesem dahi. Böbreklerimde mi sıkıntı var anlayamıyorum.
Burcucuk O8lem evet oralarda da ağrım vardı canım😓 sanırım üşütmekten oldu çünkü sıcak tutunca kendimi geçti😊 cevabın için çok teşekkürler🤗