Arkadaşlar benim bu ay da olmadı maalesef şimdi rahim filmi çektireceğim reglimin 3.günü bugün? İlk sorum adet bitiminden kaç gün sonra çekiliyor ? Ve hemen yada kaç ay sonra hamile kaldınız kalmayanınız var mııı bayağı şans artıyormuş kapalı çıkarsa tüpler , ne bilim rahimde perde filan oluyormus eğer öyle olumsuz şeyler çıkarsa bende neler bekliyor beni bu konuda yardımınıza ihtiyacım var 😢 Ha birde 3.sorum kızlar ne sorununuz vardı da filmi çekindiniz 🙏 çikolata kisti vs var mıydı?