18.haftada bebişin hareketlerini hissetmeye başladım ve her gün hissediyordum. Sırt üstü uzanınca illa ki hissedilir şekilde hareket ediyodu. Şu an 20+5iz. Salı günü tetanoz aşırısı oldum ve o günden beri hareketleri hissetmiyorum. Çikolata yiyorum sırt üstü uzanıyorum ama öyle net şekilde hissedemiyorum her zamanki gibi. Tetanoz sonrası bu durumu yaşayan oldu mu?