Nightgod28 Sutyeni disarda giyebilmek için düşünüyorum,atlette ev için fakat kaplı mı,kapsız mı alsam emin olamadım,tecrübeli anneler veya adaylar 😅 yol gösterirseniz çok sevinirim
Vera09 Nightgod28 kaplı alınca içine ped yerleştirmek daha kolay oluyor ama emzirme atletini evde giyemedim böyle penye sütyenler en rahat ettiklerim oldu yarm atlet gibi ama sıkmayan
Nskyhn Nightgod28 ne atlet ne sütyen olduğun gibi açıyorsun evde. O yüzden hiçbirine gerek kalmıyor 😂 dışarıya çıkarken de süt sağıp biberona koyduğum için 😂
-MinikveAnnesi- Nightgod28 kapsız aldım e bebekten aşırı rahat göğsü sıkmaması gerekiyor kaplı sıkarmış gibi geldi ama tabi bilemem