Canım ben şubatta dis gebelik geçirdim. Benm beta düzenli artış gösteriyordu en son doktor şu zaman gel bakalım ultrasondan dedi ultrasonda gozukmeyince anlaşıldı dis gebelik olduğu değerinde 3048 di. İğne ile sonlandırıldı baya bir muayene sonrası kesin karar dis gebelik olduğu anlaşılınca. Şu an beta 5 üstü olduğu için gebesin inşallah sağlıklıdır dis gebelik değildir.