Bu 2. Hamileliğim. İlkinde 4 aylık hamileyken sütüm gelmeye başlamıştı bu hamilelikte direk hamile haberimi alır almaz süt gelmeye başladı aşırı göğsüm sızlıyor doktor oynama sıkma diyo ama yani sanki emzirme dönemindeyim o kadar sızlıyor ki varmı iyi gelecek birşey bildiğiniz?