Merhaba kızlar.. Biz bugün 30 günlük olduk. 2 gündür hastanedeydik.. Bebeğim çok sakin bir bebek olarak dünyaya geldi hiçbir sıkıntımız yoktu son 1 haftadır çığlık çığlığa ağlamalar, sancılanmalar olmaya başlamıştı. Pipisinde kızarıklık fark ettim hastaneye gittik pipi ucu darlığı varmış rahat yapamadığı için sancı yapıyormuş çözümü sünnetmiş ama çok küçük diye yapamayız dediler neyse krem verdiler masaj gösterdiler onu yapmaya başladım ama geçmedi. İdrar tahlili verdik temiz çıktı, idrar kültürü testimiz çok kötü çıktı ve yatış verdiler.. 2 gündür hastanedeydik bebeğime serum taktılar, emmesi azaldı falan ömrümden ömür gitti. Çok şükür bugün biraz daha iyi çıktı testler ve çıkış yaptık antibiyotik ilaç verdiler. Diyeceğim o ki bebeğiniz aşırı ağlıyorsa gaz sancısı olmayabilir kızlar dikkat edin. Kana karışmamış enfeksiyon çok şükür 🤲🏻