Senacnl İyi geceler annelerim , ben normalde de kefir tüketen biri değildim hamileliğimde hep normal süt içiyorum, bugün marketten kefir aldım bimden, açıklamasında pastörize inek sütü yazıyor . Sakıncalı mı bilgisi olan var mı
Erbe Senacnl ben evde yapiorum zararlımı bilmiom altı aylık bebisimde veriyom kndim 16 haftaligim kendimde içiyorum ama probiyotik sonuçta zararlı olacağını düşünmüyorum hazırlari bilemem
egeninincisii Senacnl Bi arkadaşım hamileyken kefir tüketmiş bebeklerinin gelişimi çok iyiymiş. Erken doğum yaptığı halde kasları gelişmiş durumdaymış. Bana da tavsiye etmişti. Sorun olacağını sanmam 🧡