Arkadaşlar iPhone 6s Plus kullanıyorum telefonumda resim yok, video yok. Uygulama desen 3 tane diğerlerini hep sildim ama hala daha yer yok diyor telefonda. Acaba sıfırlama yapan var mı aranızda ? Fabrika ayarlarına dönsem düzelir mi bu sorun ? Önemli uygulamalarım var onları tekrar yükleyebilir miyim?