Gamzeerdgn ben civarda ki bi çok hastane gezmistim ilk gebeligim de en temizi ve ilgili olani buydu. Adini hatirlamadigm bi hastane vardi dogumhane resmen bodrum gibi bi yerdydi les gibiydi. Hatta esime avrasyaya gidelm bakalm dedm suranin onundeki araçlara bak bizi asar gibi ama bakalm demisti ben ilk bebegimi 3000 dogum bayramda dogurdum icinde doktor getirme 500 vermistim. Simdi 2. Gebeyim ayni dktor ayni hastane devam