Sdervisoglu ben normal dogum yapo cam dıye bol yuruyus ıncır yemek felan yer silmek,bunlara cok dıkkat ettım ama dogum kolay olmadı,ama bu durum kısıye goredır kımı 30-kg alıp sak dıye dogurur kolayca kımısı kılo fazla almaz ben gıbı zor,dogurur,yanı normal,dogum,zor,demeyin ıkısı de zor,dogum,yapmak,zor ama hepsı geciyor