Merhaba,
Bugün itibariyle 40+1 olduk fakat hiç açılma ve sancı yok. Tansiyonum da biraz yüksek seyrediyor gibi, eğer bir problem çıkmaz ise bir hafta daha bekleyeceğiz. Bu durumu yaşayan oldu mu? Önerileriniz nelerdir? Sezaryen hiç istemiyorum, İnsallah normal doğum nasip olur🙏🏻