Ben sarı akıntı nedeniyle kullanmıştım ama çok kullanmadım. Kanamam olmuştu Dr progestan başlamıştı. Kullanırken zorlanmistim ben onu, progestan daha küçük olduğu için kolay gelmişti mesela. Kullanırken hiç sarı akıntı olmamıştı ama o açıdan iyi gelmişti.