elvinimmm merhaba bende ikili test yaptridim ultrasonda radyoloji uzmanı bakmıştı saçma sapan bı ölçüm yapmış. Bebeğin pozisyonu uygun değil dedi ve buna rağmen ölçüm yapmaya devam etti ve sonuç ense kalınlığı 3.8 görüldü burun kemik net değerlendirilmedi diye rapor geçti. Tabi ben çok üzüldüm yıkıldım çünkü bunların anlamını biliyordum. Çocuğun down sendeomlu senin dedi açık açık. Aynı gün hemen perinatoloji uzmanına randevu aldım ve o muyane ettim ölçümlerin oncekiyle alakası yoktu. Ense kalınlığı 2.3 burun kemigini de net değerlendirdi ve bana gösterdi. Ben buna rağmen içim rahat etmedi başka bı perinatoloji uzmanına daha gittim o da aynı seklde dgier perinatolologla aynı değerlendirdi. Diyeceğim şu ki hemen moralini bozma git başka bir merkeze ve muhakkak perinatoloji bölümüne detaylı muayene ol doktor orda sana gerekli şeyi soylicem birşey varsa da ona göre yönlendirecktir.