Eren_umay2 Merveyagmur25 yok canım ben oğlumda her sabah mide bulantısı yaşıyordum. Şuan kızım olacak nasip olursa 3. Aydan sonra mide bulantım hiç kalmadı. Bünyeyle alakalı birazda doğuma kadar mide bulantısı çektim ben her sabah birde
Mervegedik22- Merveyagmur25 yavrum ilk oğlumda hiç bulantı yaşamadım şuan ikinci gebeliğim yine oğlum oluyo ama 12 haftaya kadar bulantı yaşadım yoğun şekilde hala bile ara ara oluyo 15+3 olduk yani alakası yok pek
Tubatgn Merveyagmur25 Yüzüm çöktü herkes kızın olacak dedi ama dediğim gibi benim belirtilerim eskilerin laflarına göre kız çocuğuna yoruldu ama oğlum oluyor. Herkesin hamileliği farklı geçer o yüzden belirtiler cinsiyet belirlemiyor 🌺
Aysenur426868 Bende hiç afadersiniz ne kusma ne bulantı oldu arada bi çok nadir kokuya hassasiyet oldu örneğin havasız bı yerde kalmak bögurmeme sebep oldu sadece normalde bulantı çekmedim acaba ne cinsiyeti merak ediyor insan 🤣
Aysenur426868 KizLar banada yüzün agirmis dediler geçen tatile gitmiştik ekimin ilk haftası denizde yandım 🤣bende cildim yandı dedim güneş kremi kullanmama rağmen bı degisik oldu cildim hakketen cirkinlesmissin dediler bakalım kızımmj olacak🤣🤣🤣