Benim de 36+0 ve bu sabah adet sancısına çok benzeyen bir ağrıyla uyandım nişanem de geldi öğleden sonra saat 2 ye kadar devam etti sancı ama çok düzensiz ve aynı adet ağrısı gibi 2 den sonra çok hafifledi şimdiyse hâlâ hafif hafif sancı hissediyorum Önce ben dedim bebek geliyor galiba ama gelmedi😅benim gibi olan var mı yalancı sancı tecrübe eden??