Balim25 Motherbabys 36+1 miniğim erken gelicek galiba tansiyonum yükseliyor sezeryan olucam sizin doğum şekliniz belli mi
Balim25 Motherbabys Amin canım hepimizin bebekleri sağlıkla gelsin inşallah. Kaçıncı haftada sezeryan olucaksınız belli mi
Motherbabys esraceylan3 Benim ilk heyecanlıyım hem kavuşmak istiyorum hemde hamileliğim hiç bitmesin istiyorum 😅
esraceylan3 Motherbabys ilk gebeliğimde bende aynı duygudaydım biran önce kavuşmak istiyordum 37 haftalıkken doğum yaptım daha sonra keşke 40-41 e kadar hamileliğim sürseydi diye iç geçirmiştim 😀
Motherbabys esraceylan3 Çok güzel anne olmak tekmeler vs bir de zorlu süreçlerden geçince daha da kıymetli benim için ☺
zamaneannesi80 Gurbetto sırt ağrım çok oluyor.. kramp bi ara oluyordu özellikle uykudan uyanınca ama magnezyum ve kalsiyum başladım rahatladım bi tık