Tolga61 Merbalar kızlar, yumurta takibi yapıldı, 21cm yumurtam oluştu ve çatlatma iğnesi oldum. Doktorum 2 gün ilişki önerdi, biz garanti olsun die devam ediyoruz, bu yaptığımız doğru mu, bilgisi olan var mi
Erbe Tolga61 ilk gebeligimde yaptım birgün ilişki bir gün yok bir gün var birgün yok olaral ve doktorum ilişkiden snra klkmadan belimin altina yastık koyup yarım saat öyle kalmamı snra yastığı çıkar hiç klkma uyu dediydi öyle tutmuştu bnm
myangelson Tolga61 bende doktor gün aşırı 1 hafta boyunca ilişki. İlişkiden sonra belinin altına yastık koy 15 dk kipirdama demişti. İlk denemede tutmuştu
Tolga61 Bizede sabah akşam 2 gün verdi ama ilk defa böyle birşeye başladık, 5 sene korunmadan ilişki oldu ama çocuk olmadı, belimin altinada yastık koydum kalkmadan uyudum, insallahhhhhh tutar🙏🙏
tubbis Benim ilk çatlatma iğnem de 17. gün test yapınca pozitifi görmüştüm ama bebeğimi kaybettim maalesef
Tolga61 tubbis ilk gebelikmiydi canım, neden oldu, kusura bakma yaranı desmek için sormuyorum, bende hiç gebelik geçirmedim ve böyle bişey ilk defa denedik, Rahime mi tutunamadi
tubbis Tolga61 ilk gebeliğimdi tutundu ama kalp atışını duyamadık kalbi durmuştu 7. haftada şimdi yine iğne yaptırdım 8. gündeyim Rabbim inşaallah hepimize hayırlısını nasip eder
Tolga61 tubbis çok üzüldüm canım insan okşar istiyor ama Rabbimin vardır bı bildiği, insallahhhhhh sağlıklı ve hayırlı evlat sahibi oluruz 🙏🙏🙏