Gulsum4321 canım normalde gecikmem hiç olmazdı çocuk istediğimde bir ay 9 gün gecikti negatifti sonraki ay 6 güb gecikti negatifti ve benim sonradan pozitifi görme gibi bir durumum da olmadı yani eninde sonunda adet oldum en son normal adet günüme 3 gün kala test yapıp pozitifi gördüm yani varsa zaten çıkıyor testte, sanırım stresten gecikmelerimiz oluyor hani fazla umutlanma derim ki sonra üzülmeyesin inşallah vardır yada en kısa zamanda nasip etsin rabbim 🌸