Kaderoz1 kızlar 24 adet günüm bu test 4 gün önce yapıldı daha önceki aylarda kimyasal gebelik geçirdiğim için içimde bir korku var çünkü adet olacak gibi bel ağrım var sol kasığım hafif hafif beni yokluyor ve kimyasal gebelik geçirdiğim ayda adetim geçtikten sonra silik çizgiyle belli olmuştu sizce normalmidir. 
11115 Kaderoz1 baya varmış canım, bendede sol kasık ağrısı vardı ilk aylar, ben adet günümde yapmışdım, böyle kıp kırmızı olmuşdu
Kaderoz1 11115 yarın adet günüm canım bel ağrısı falan olunca dedim ki genemi kimyasal acaba kan vermeyede korkuyorum aslında bilmiyorum ki
Kivircikkuala Kaderoz1 eğer hamişliğin kesinleşirse dua bekliyorum senden sende benim içime su serp 🥰🥰🥰🥰🥰