Umay255 Kizlar ilk gebeliğim ve 33 haftalıgim aşırı belim ağrıyo ve bacağıma kramp giriyo bebeğimin hareketlerini hissediyorum ama yinede korkuyorum
sahin17 Umay255 benim 28de bacağıma özellikle sol ayak bileğime kramp giriyordu o hafta kontrolüm vardı doktoruma söyledim ve calsiyum magnezyum olarak ilaç yazdı ondan sonra biraz rahatladım şuan 31deyim ama yine ara ara oluyor kramplarım
isimyazmakzorunlumu Umay255 magnezyuma ek her gün kızılay erzincan ya da beypazarı maden suyu için çok fayda sağlıyor
minnakannesi08 Umay255 aksatma canım… benim ilk gebeliğim de çok oluyodu düzenli kullanınca geçti çok şükür.