Nur8sonmezz Günüm bugün estetik dikişim vardı çok şükür 4. 5. Günler geçmişti ağrılarım bugün grip oldum hapşırıp öksürdükçe dikiş yerlerim o kadar acıyor ki birde bi huyum 4-5 kere peş peşe hapşırırım hep 🥲 telaş yaptım biraz sizce bir şey olurmu nane limon içiyorum sürekli ayaklarım da hep çorap olur hep hırkayla gezerim en hızlı iyileşmem için bildiğiniz bir şey varmı acaba birde bu dikiş ağrılarımı Nası geçirebilirim☹️