Buse55_ ben sezaryen doğum yaptım çatı darlığım olduğu için panik atağım vardı çok korkuyordum ama elhamdulillah çok güzel geçti doğum ve sonrasında toparlanmam da uzun sürmedi bana da herkes sezaryen olma zor iyileşirsin filan dediler çok korkuttular öyle olmadı, moralini bozma korkutma kendini öyle yada böyle doğum gerçekleşecek sen doğumuna odaklan güzel düşün güzel geçsin, Rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin 🌸