Maviii Sevgi57 yani ne demekmiş sormadınız mı? doğum başlangıcı olsa bırakmazdı acaba sancılarınızı mı kontrol edecekler
Opheliaaa Sevgi57 İlk gebeligimde 39+1de suyun azalmış bebeğimde senide riske atmayalım yarın gel suni sancı verelim dedi 39+2de doğurdum Yani biraz tuhaf geldi şuan suyun azalmış diyip seni hala bekletmesi neden bekletiyorki🥺
Sevgi57 Opheliaaa bende anlamadım niye beklettiklerini devlet hastanesi ama aslında güzelde ilgilendiler her gün gel demeleri bana da tuhaf geldi azalmışsa ya sezaryana alsınlar yada suni sancı versinler açılmam yok zaten şuan sancım olmadığı için 😪
Maviii Sevgi57 bence bu bir doğum başlangıcı sancını bekleyecekler kendi sancını nst o yüzden, sancın varsa suni verip doğumu başlatacaklar öyle tahmin ediyorum şu an. hakkınızda hayırlısı olsun 🌺
Sevgi57 Maviii inşaAllah bebeğim sağlıklı olsun da bende birşey bilmiyorum ilk gebeliğim tecrübesizim bebeğim iyi olsun da başka bişey istemem 😪😪😪