mimi4565 bebeğe zararı olsa doktorlar tercih eder mi ? Etmez tabiki bebeğe bir zararı yok sadece doğum esnasında uyuşturuyolar 4 cm açılman olduktan sonra takıyolar epiduralı hemen takmıyolar hiç bir şey hissetmiyorsun ve benim ki çok zordu sonrasında bel ağrısı kaldı bende hala da devam ediyor o yüzden ağrısız değil yani tabiki değişir herkesin doğumu bir olmaz 🙅🏼♀️ ama benim ki zordu ve ağrılıydı