Betulnurten gittiğiniz hastanedeki diyetisyene de gidin, eğer kilolu hamile kaldiysaniz zaten çok Kilo almiyorsunuz (aşırı zayıflar 20 30 alırken kilolu hamile kalanlar sadece bebek ve su ve plesanta gibi 8 9 Kilo ile kapatabiliyormus) ilk 5 ay verebilirsiniz bile dikkatli beslenme ve yuruyus ile. Hepimiz patlayacagiz diye bir kaide yokmuş. Mesela komşum daha ilk gebeliğinde aldiklarını vermeden yeniden hamile kaldı ve 7 aylık hamile ama bence 1 gram dahi almamış gibi görünüyor . Ama elbette bebek ve yan urunleri 😁 sebebiyle nuhakkak tartıda oynama olacak ama Kilo olmak zorunda degil. Miş. Bende yüksek Kilo ile hamile kaldım doktorumun anlattıkları bunlar 😄