Ben dün olacaktım.Fakat ilk aylardan beri kabızlık nedeniyle hemoroid problemi ortaya çıktı.Çok fazla artınca şikayetlerim doktorum sezeryan doğuma karar verdi, hemorid normal doğuma engel olabiliyormuş ..Ama 36-38 haftalarda çatı muayenesi yapacağını söylemişti doktorum.