Arkadaslar merhaba 10+4 gunluk hamileyim. Dun aksam hastaneye gitmek zorunda kaldim 5 gun boyunca tuvalete cikamadim, dun agrim cok fazla olunca hastaneye gittim ve lavman yapildi agri icinde serum takildi. Simdi size sorum ne yapmam gerekiyor, sivi tuketiyorum sebze yemege calisiyorum kayisi yiyorum ekstra ne yapabilirim? Onerilerinize acigim, simdiden tesekkurler :)