Btl2202_ bu arada benim de çatım sınırda, normal doğum önceliğim diye sancım olduğu zaman gittiğimde tekrar bakacağını söyledi. 39+5’te tekrar çağırdı, sanıyorum ki kanala girmemişse ya da nst’de yine bi hareketlilik yoksa sezaryen ile doğuracağım. Doktorunuza güveniyorsanız ona bırakın siz de, sağlıklı olan neyse o olsun bizler için