Atalay- Merhabalar , gebeliğimin 7. haftasındayım kahverengi ile başlayıp pembeye dönüşen lekelenmem oldu bugün normal bir durum mudur ?
nida5- Atalay- Atalay- plesante rahme yapısırken oluyor içini rahat tut bende aynısını geçen hafta yaşadım tam 7 haftalık hamileyim bebeğim gayet sağlıklı. Bu dönemler de bebek yerleşip oluşurken az çok akıntılar olabiliyor canım. Gene de tabiki gidip kontrol için görün. Ama kesinlikle canını sıkma 💜
Aysu35 Atalay- normal benımde 6.haftada oldu kese dışı kanama var dedı doktorum progrstan kullandım bır haftada gectı
seymaguzel876 Acile gitmenizi öneririm aynı durumu yaşadım risk altındasınız kanamanız olduğunu söylerseniz acilde muayene ediyorlar
Tuq64 Eğer geçtiyse ve az olduysa sorun yok diye biliyorum bende 1 hafta yaşadım lekelenme. Şiddetli sancılar ve rengi kırmızı olmadığı sürece sorun yok dedi doktor.