zeynepmom34 Merhaba kızlar 12+3 haftalığım karnım yatınca çok agrıyo bide kasılıyor sizinde oldumu normalmi sizce
323832 zeynepmom34 bende 13+3 hamileyim benim de kasıklarimda ara ara agri oluyo karnimda kasılmalar yasiyorum bende normal mi bilemiyorum ama bebek büyüdükçe o agrilarin olmasi normal sanirim ama gecmiyorsa bi doktora bahsetmekte fayda var