teachering06 38+5te pzt günü sezeryan olacağım. Bu haftada doğum yapıp bebeğinde gelişme açısından problem yaşayan oldu mu? Solunum sıkıntısı gibi.. Acaba yeterince gelişmiş midir doktor erken mi verdi acaba diye düşünüp duruyorum sanırım çok stres yaptım..
Bguzeel teachering06 38+4 itibariyle 9 ayı doldurmuş bitirmiş oluyosunuz zaten aslında ideal bi hafta. Ama tabi sıkıntı yaşama konusunda bence haftanın bi önemi olmuyo çok vaktinde doğan çocukta da bazen olabiliyor. İnşallah olmaz annesi neden olsundu🫶🏻 Güzel düşünün inşallah 🫶🏻 Hayırlı doğumlar dilerim şimdiden🌸
Erdemeb teachering06 39 da oldum Bi sıkıntı yaşamadık çok şükür kilosu herşeyi iyiydi 3 4 günden bişey olmaz diye tahmin ediyorum sağlıkla alın kucağınıza🤗
uraz_ve_annesi- teachering06 ben tam 39da oldum hiç sıkıntı yaşamadım çok şükür içini ferah tut kötü düşünme 41 haftalık doğup küvöze girenide duydum 34 haftalık, doğup girmeyenide
Ceylannrr Bende 38+4 te sezaryen ile doğum yapmıştım hiç bi sıkıntı olmadı bebekte erken bi hafta değil bence
kuzeymomsss teachering06 neredeyse 39 oluyorsunuz zaten neden erken olsun ki. 37+3 haftalıkken doğum yaptım, çok şükür hiç bir sorunumuz olmadı