Tüp bebekte anneden yumurta babadan sperm alınıyor laboratuvar ortamında döllendiriyor oluşan embriyo annenin rahmine naklediliyor.
Aşılamada ise babadan sperm alınıyor annenin rahmine nakledip orda kendi kendine yumurta ile karşılaşsın diye bekleniyor ve kendi kendine embriyo oluşması bekleniyor
Genelde iki aşılama bir tüp bebek süreci şeklinde olur ama buna karar verilirken anne adayının ve baba adayının sağlıkları da çok önemlidir tahliller muayneler birlikte değerlendirilmeli.
Gönlünüzce ennnn güzeli olsun 🧿🙏🏻