Sefika_osman16 16+5 hamileyim dünden beridir yürüyünce karnımdan sanki birşey düşecek gibi oluyor üşüttüm mü yoksa farklı birşey mi var acaba yaşayan varsa bana da bir şey söyleyebilir mi ?
minikerdeminannesi Sefika_osman16 idrar yolu enfeksiyonu olabilir veya sıcak tut uzan geçerse soğuktan olmuştur biz burdan tam bilemeyiz doktor daha iyi bilir neyin olduğunu canım
Aslan04 Sefika_osman16 hayir sanki hamile degilim bazende icime kotu seyler doguyor yarabbim yardim etsin
Dlkzz Sefika_osman16 dimi aynı gaz sancısı gibi ama degil bıçak saplanır gibi cok rahatsız etti beni ya
Sefika_osman16 Aslan04 kötü düşünmede Allah’ım hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşaAllah
B_i_R_G_u_Ze_L @Dlkzz ayni benimde oyle ama benim haftam 39+2 şuan akshamdan beri agrim var şimdi hastanedeyim